Fashion

TOM FORD MIRISNI NOVITETI

TOM FORD MIRISNI NOVITETI
TOM FORD MIRISNI NOVITETI
TOM FORD MIRISNI NOVITETI
TOM FORD MIRISNI NOVITETI
TOM FORD MIRISNI NOVITETI
TOM FORD MIRISNI NOVITETI

Tom Ford nas očarava svojom linijom parfema duže od deset godina…

Otkrivajući još jedno od svojih čuda, slavni brend je skoro predstavio Tuscan Leather Intense i Sole di Positano Acqua, dva najnovija mirisa za muškarce i žene. Obogaćen notama citrusa i voća, Sole di Positano Acqua miris će vas odmah podsjetiti na ljeto, dok će vas Tuscan Leather Intense oduševiti svojom drvenastom esencijom.

Glavni akordi Sole di Positano su uglavnom cvjetni, citrusni i zeleni, dok parfem savršeno odgovara i onima koji vole drvenaste i aromatične mirise. Lansiran ranije ove godine, Sole di Positano Acqua je idealan za one koji uživaju u svježim aromama i koji uvijek žele da prikazati sebe u najboljem svjetlu. Tuscan Leather je sa druge strane snažni miris sa originalnom mješavinom svježe i slatke davane.

Kao egzotična mješavina vrhunskih sastojaka, Sole di Postano Acqua poseduje gornje note lista limuna i mandarine u sredini, sa baznim notama ylang-ylanga, jasmina, ljiljana i cvijeta naranče. Njegov suparnik, Tuscan Leather, sastoji se od drvenastih aroma sandaolovine, mahovine i mošusa.

Sole di Positano Acqua parfem dostupan je u verzijama od 50 ml Eau de Parfum sa cenom od 125 dolara i 100 ml Eau de Parfum od 175 dolara, dok se Tuscan Leather prodaje za 330 i 840 dolara, u verzijama od 50 i 250 ml Eau de Parfum.

 
 
IZAZOVNA LJEPOTA

IZAZOVNA LJEPOTA

Koji su vaši neostvareni snovi? Skok padobranom, put oko svijeta biciklom ili osvajanje planinskog vrha? Možda ste u duši avanturist...

50-GODIŠNJICA MONACO SATA

50-GODIŠNJICA MONACO SATA

Švicarski avangardni brend je u velikom stilu otpočeo proslavu 50. godišnjice Monaco sata na Grand Prix Formule 1 u Monaku...

DJEČACI VOLE GADGETE, MUŠKARCI VOLE SATOVE

DJEČACI VOLE GADGETE, MUŠKARCI VOLE SATOVE

Klinci u današnje vrijeme klasične satove percipiraju kao asesoare koji su u prošlosti pokazivali vrijeme prije nego što su ih prešišali iPhone telefoni i pametni s

NOVA BURBERRY KAMPANJA

NOVA BURBERRY KAMPANJA

Odvažni asesoari i marame sa monogramima…

MISTIČNI SVIJET DUBINA

MISTIČNI SVIJET DUBINA

Hrleći u susret nepoznatom, uzbudljivom i tajanstvenom podvodnom svijetu, otkrivamo nov način življenja – ronjenje…

CIJELA FENTY KOLEKCIJA

CIJELA FENTY KOLEKCIJA

Prateći najavu svog modnog brenda Fenty, Rihnna je predstavila svoju čitavu kolekciju u pop-up butiku u Parizu…

KOLEKCIJA ZA MUŠKARCE - SAINT LAURENT PRE-FALL

KOLEKCIJA ZA MUŠKARCE - SAINT LAURENT PRE-FALL

Prateći predstavljanje svoje nove kampanje sa Finnom Wolfhardom, Saint Laurent brend predstavlja svoju pre-fall 2019 kolekciju za muškarce…

KOJI JE SAVRŠENI SAT ZA SUVREMENU ŽENU

KOJI JE SAVRŠENI SAT ZA SUVREMENU ŽENU

Žonglirajući između ručkova sa poslovnim partnerima i razvoženja djece, konstantnom provjerom mailova i poziva, odlazaka na satove joge...

X