U pokretu

3 GENERACIJA BICIKALA - BMW

3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW
3 GENERACIJA BICIKALA - BMW

Ako vam se sviđa BMW, ali također uživate u okretanju pedala, onda jedan od bicikala BMW-ove treće generacije bicikala prava stvar za vas...

Proizvođač kaže da je nova linija napravljena na istim kvalitetima kao odlazeća, sa kojom su pokušali da odraze istu vrstu pristupa koji imaju prema automobilima.

Novost ove nove generacije je svedeni dizajn sa nevidljivim varovima, čineći da okvir izgleda kao da je napravljen od jednog komada i doprinosi čistom dizajnu, kablovi su također ubačeni u okvir - oni kažu da to "podsjeća na motocikle."

Tehničke karakteristike koje se mogu nazvati novim, su revidirane komponente koje BMW nabavlja od kompanija poput Shimano ili Suntour.

Opseg se sastoji od Cruise bicikla, novog i sportskog modela koji se zove M Bike, modela Cruise e-bike, a tu je i "udoban i funkcionalan, svestrani," Trekking bicikl.

Modeli će krenuti u prodaju kod specijaliziranih dilera od ožujka.

O BRENDU

Iako su njihovi motori  najbliži savršenstvu, skraćenica BMW ne predstavlja „Best Motors in the World“, ono zapravo znači „Bayerische Motoren Werke“. Tajna njihovog uspjeha leži u konstantnoj težnji prema kvaliteti i izvrsnosti. Svoju proizvodnju, za razliku od drugih proizvođača, u početku je usmjerio prije svega proizvodnji motora. Kompaniju je osnovao, sada već davne 1913. godine, Karl Friedrich Rapp.

Kompanija „Rapp-Motorenwerke“, koja će kasnije promijeniti naziv u BMW, fokusirala se prije svega na avio motore, zbog ogromne potražnje tijekom Prvog svjetskog rata. Uprskos uspjehu, Rapp nije uspio da proda svoj udio u kompaniji, uslijed neželjenih vibracija koje su motori proizvodili.

Uslijed financijskih poteškoća, Karl Rapp je podnio ostavku 1916. godine. Austrijska kompanija formirana od strane Franc-Josefa Poppa i Camillio Castiglionia ponovo je lansirala BMW, ubjedivši njenog tadašnjeg vlasnika Gustava Ottoa na spajanje. Tako je formiran „Bayerische Flugeug-Werke“ tj. BFW.

Nedugo zatim promijenit će svoje ime u BMW, koji će postati sinonim za kvalitetan automobil. Do danas kompanija nije mijenjala svoj logo, koji predstavlja bijeli propeler sa plavom pozadinom.  Nakon završetka svjetskog rata kompanija se preorijentirala  na proizvodnju zračnih kočnica za željeznička vozila.

Tražeći nove mogućnosti, kompanija se zatim usmjerila na razvoj motora za motocikle, izbacivši dva modela - „Victoria“ i „Flink“. Godinu dana kasnije, njihovi motori postavili su novi svjetski rekord u brzini, išavši 216.75 km/h. Lansirajući novi model automobila „3/20 PS“ kompanija je još jedanput ostvarila zapažen uspjeh.  Prvi nezavisni model kompanije bio je „782 cc“ sa 4 cilindra, nakon kojeg je došao model „303 saloon“ sa 6 cilindara. Kako je vrijeme odmicalo, kompanija je rasla, i neposredno prije Drugog svjetskog rata kupila je par tvornica u blizini Berlina.

Tijekom 60-ih BMW je uveo mnoge inovacije kao što su serije 1500 i 1600, kao i niz novih sedana - 2500, 2800, American Bavaria i 2,5 CS i CS 2800 coupe. Međutim, BMW se nije tu zaustavio. Kompanija nastavlja svoj razvoj i predstavlja 2002 Turbo model  1973. godine. Turbo 2002 je jedan od prvih turbo modela koji su ušli u masovnu proizvodnju. Proizvodne serije koje će ubrzo izaći - 6 i 7 kao i rekonstruirani  BMW M1 model,  postali su sinonim uspjeha na svjetskom nivou.

BMW počinje se natjecati i u F1 šampionatu i 1983. osvajaju svoju prvu titulu u nizu, sa brazilskim vozačem Nelsonom Pikeom koji postaje kralj F1 Svjetskog šampionata. Istovremeno, serija 5 je ušla u novu fazu unapređenja i dobila je 518i motor i moćni M535i. 'M' postavlja novi standard u moći i izdržljivosti. Modeli  M5 i M3 su lansirani 1985. i 1986. i postaju vrhunac inženjerske preciznosti i ljepote među sportskim automobilskim entuzijastima.

Sa novim modelom Z1, BMW je ostvario izuzetan uspjeh. Briga za kupca i želja da budu uvijek ispred konkurencije bili su dovoljan dokaz da je BMW postao pravi brend. Usljedila je i verzija Z8.

Trke su ostale profitabilan hobi za njemačkog proizvođača automobila, pojavili su se kao pobjednici u tri uzastopne FIA VTCC sezone od 2005. do 2007. godine. Nedavno, BMW-ov inženjerski dizajnerski tim izradio je repliku slavnog modela  M1 iz 70-ih. Nažalost, M1 neće biti obnovljen kroz masovnu proizvodnju.

 
 
INTERESANTNI MOTOR CURTISS MOTORCYCLES BRENDA

INTERESANTNI MOTOR CURTISS MOTORCYCLES BRENDA

Najnoviji model Curtiss Motorcycles, Hades, vjerojatno je najluđi motor koji smo ikada vidjeli…

MOTOR DUCATI E ROSSA

MOTOR DUCATI E ROSSA

Dizajniran kao strastveni projekt i osobni koncept, Ducati e rossa dolazi u savršeno vrijeme, jer je generalni direktor kompanije...

UNAJMITE JAHTU JAMESA BONDA

UNAJMITE JAHTU JAMESA BONDA

Želite uživati na pučini u istinskom stilu agenta 007?

NOVA AZIMUTOVA JAHTA KOJA ODUŠEVLJAVA

NOVA AZIMUTOVA JAHTA KOJA ODUŠEVLJAVA

Predstavljena prije samo nekoliko tjedana, novodizajnirana Azimut Grande S10 jahta najnoviji je dodatak vrhunskoj floti ovog brenda…

SUPERJAHTA KREIRANA ZA NOVU GENERACIJU LJUBITELJA PUČINE

SUPERJAHTA KREIRANA ZA NOVU GENERACIJU LJUBITELJA PUČINE

Novi koncept superjahte skoro je predstavljen od strane slavnog talijanskog dizajnera, Gabrijela Terucija…

STARLETA SORAJA SLUPALA LAMBORGHINI HURACAN SPYDER

STARLETA SORAJA SLUPALA LAMBORGHINI HURACAN SPYDER

Vožnja u visokim štiklama nikada nije dobra ideja, a njen rezultat može biti katastrofalan…

IZVRSNO TUNIRAN RETRO PORCHE

IZVRSNO TUNIRAN RETRO PORCHE

Inspirirani legendarnim 1973 Porsche 911 Carrera RSR, treća generacija tunera i renomirani ekspert za Porsche marku, Rod Emori...

RUČNO RAĐENI RETRO NOVITET - BMW AERO

RUČNO RAĐENI RETRO NOVITET - BMW AERO

Predstavljamo vam Aero – motor koji je kreirao su-osnivač kompanije MotoRREtro iz Australije…

X